Friday 30 December 2011

Listen

Listen 

To the sound here in my heart 
这首在我心里的歌
A melody i start but can't complete 
我开始唱这旋律 ,但却不能完成它


Listen 

To the sound from deep within 
这个在深里面的声音
It's only beginning to find release 
这声音只是刚开始想要去找释放

Oh the time has come 
喔 这时刻来临了
For my dreams to be heard 
我的梦想终于可以被听到
They will not be pushed aside and turned into your own 
这些梦想不会被压迫到旁边且这梦想不会变成你的
All cause you won't listen 
只是因为你不肯听

Listen
仔细听
I am alone at the cross roads
我孤独的在交叉路口
I am not home in my own home
我在家但却不是不在我真正的家
And I've tried and tried
而且我试了又试
To say what's on my mind
想要说出到底什么在我心中
You should have known
你应该要知道的


Now I'm done believing you
现在 我不再相信你了
You don't know what I am feeling
你根本不知道我的感受
I'm more than what you've made of me
我不只是你创造出来的我
I followed the voice you gave to me
我跟随你给我的声音
But now I've got to find my own
但现在 我要去找我真正的自己


I don't know where I belong
虽然我不知道我属于哪里
But I'll be moving on
但是我会一直往前走
If you don't If you won't
如果你不去听我内心的声音的话

Listen

To the song here in my heart
在我心中的那首歌
A melody i start but i will complete
这旋律我刚开始唱 但我会完成的

Now I'm done believing you
现在 我不再相信你了
You don't know what I am feeling
你根本不知道我的感受
I'm more than what you've made of me
我不只是你创造出来的我
I followed the voice you gave to me
我跟随你给我的声音
But now I've got to find my own
但现在 我要去找我真正的自己


My own
真正的自己


我相信
总有一天
我能听到
我心底真正的声音
用我最大的努力
追求我真正想要的梦想
找寻真正的自己


No comments:

Post a Comment